sobota 24. ledna 2015

Zrcadlo

Někteří z nás v něm jen vidí věc ve které se jen vzhlíží a upravují. Napadlo vás ale někdy, že zrcadlo je částečně živé? Každý den poslouchá ty vaše posměchy, urážky, sebeuspokojovací kecy. Napadlo vás někdy, že to není jen věc ve které si zvyšujete ego? Já v něm vidím něco jako přítele. Ano, smějte se, smála bych se i já, ale kdo jiný vás bez přerušování vyslechne a nechá vás si nad ním pobrečet. Jen mé zrcadlo mě vidělo ve všech chvílích. Když už jsem dál nemohla a brečela jsem, tvář přitisklou na zrcadle, slzy stékající dolů a pocit jakoby vás ty imaginární ruce pomalu objímaly. Vidělo vše. Vědělo vše. Vždy když jdu kolem něj, vidím jak tam oddaně visí na stěně. A když už dále nemohu jít, jen tak se letmo podívám a pak už se nadobro zastavím. Opět tak známě přitisknu tvář na zrcadlo a mé emoce nechám jen tak volně plynout. Vždy mi pomůže více než ten nejvěrnější přítel. Možná jsem zvláštní, ale přesně takové to zvláštnosti tvoří mou osobu. Myslím že každý má tu svojí malou zvláštnost. Někdy je mou předností nevidět věci zrovna tak jak vypadat mají. V mém zrcadle jsou všechny mé pocity, tajemství a já vím, že se je nikdo nikdy nedozví. Je to mé tajemství s mojim zrcadlem. Pokaždé když se do něj zadívám, jakoby se něco z druhé strany snažilo mi porozumět. A až jednou praskne, roztříští se na miliony kousků a já sním. To tady je ukryta moje slabá stránka. Je to jakoby jste byli nachvíli v jiném světe. V mém světe.


14 komentářů:

  1. Vlastně to mě nikdy nenapadlo, a jelikož mám přímo před sebou teď zrcadlo tak jsem se zamyslela a máš pravdu! Líbí se mi jak dokážeš své pocity vtlačit do článku a čtenáři se pak nemohou odtrhnout a pak jen nad tvým článek přemýšlím hodiny.

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ess♥ nedá sa to popísať slovami♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mám smíšené pocity. Každopádně nádhera. Vyjídřila jsi to ... no wow ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherny clanek! nikdy jsem o takovyhlech vecech nepremyslela, ale mas pravdu:))

    Blogerbabes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně napsaný.. :) Je pravdou, že jsem se nad tim pozastavila a uvědomila si, že to co jsi napsala je pravda. ;) Píšeš úžasně!! Pokracuj v tom!! :*

    OdpovědětVymazat
  7. Wow:o Ja nemám slov. Je to krásne napísané a dúfam že budeš pokračovať aj naďalej.:))

    http://mycheemicalromance.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ú Ž A S N É http://www.sarah-beautynazoryodpovede.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat
  9. úplne mega super máš články, úplne že WOW!
    len tak ďalej v písaní článkov, píšeš tak že po každom článku sa musím nad tým zamyslieť,
    GOOD LUCK v písaní ďalších zaujámavých článkov !:)
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Boží článek! A ano, zrcadlo je opravdu kouzelný. Koukám se v něm na sebe a uvědomím si že to je vlastně jediná věc kterou zajímám.

    OdpovědětVymazat
  11. Boží článek! A ano, zrcadlo je opravdu kouzelný. Koukám se v něm na sebe a uvědomím si že to je vlastně jediná věc kterou zajímám.

    OdpovědětVymazat
  12. Boží článek! A ano, zrcadlo je opravdu kouzelný. Koukám se v něm na sebe a uvědomím si že to je vlastně jediná věc kterou zajímám.

    OdpovědětVymazat
  13. Boží článek! A ano, zrcadlo je opravdu kouzelný. Koukám se v něm na sebe a uvědomím si že to je vlastně jediná věc kterou zajímám.

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju tvoje články. :)
    the-lucy-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat